leaving on a jetplane.... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Felicia Oei - WaarBenJij.nu leaving on a jetplane.... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Felicia Oei - WaarBenJij.nu

leaving on a jetplane....

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Felicia

26 September 2007 | Nederland, Amsterdam

Hi hardwerkende of vakantiegenietende geïnteresseerden,

zoals de meesten van jullie weten heb ik vandaag nog een vliegreisje van 13 uur op mijn agenda staan. Ga toch maar weer mee met de massale trend om een site bij te houden. Het is mogelijk dat ik in eerste instantie mensen vergeet bij te voegen, sorry alvast, maar voel je zeker niet minder belangrijk daardoor ;P
Verder heeft iedereen het recht om lappen tekst te skippen (zal proberen vaker kleinere berichtjes te zetten) of deze site uit de mailbox te verbannen, wanneer het te veel wordt al die verschillende waar-ik-ben sites bij te houden.

Wens jullie allemaal lekkere herfstdagen en pepernoten (die ik dt jaar ga missen),

Tot snel,
groetjes
Felicia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Dokteren in Singapore

column van de co-assistent in het land van 'lah...'

Recente Reisverslagen:

11 December 2007

memories (pics) of singapore

08 December 2007

afscheid

22 November 2007

geel

05 November 2007

countdown

25 Oktober 2007

deluxe
Felicia

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 6422

Voorgaande reizen:

26 September 2008 - 30 November -0001

Dokteren in Singapore

Landen bezocht: