countdown - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Felicia Oei - WaarBenJij.nu countdown - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Felicia Oei - WaarBenJij.nu

countdown

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Felicia

05 November 2007 | Singapore, Singapore

Hoi mensen,

nieuwe foto's komen...

SG
ondertussen naar ZOUK (een vd grotere clubs)geweest met de trainees/arts-assistenten.Mn supervisor reageerde 'onthutst', aangezien hij me toch ook weer jong en onschuldig aan NL moest afleveren ;P Deze donderdag is weer public Holiday, Deepavali (indische feestdag), ideaal voor dagtripje met vriend.

Stage
laatste week KNO. wordt hier al 'residential student' (naast Holland girl) genoemd;geen enkele SG student blijft zo lang bij KNO plakken en iedereen me ondertussen kent.Kreeg al home-made chocolate cookies van een van de verpleegsters. Verder went het switchen naar allerlei talen (Chinees, Kantonees, Hokkien, Engels, Maleis) met de patienten onderhand. verder vorige week met de arts-assistenten gaan ontbijten en lunchen. Zo leer ik de betere eetspots in SG kennen. Heb met een v/d 1e week studenten enorme krab(+soepspecialiteit) gegeten: zo vers dat krab net tevoren nog over de vloer liep (uit waterbasin ontsnapt!)

Hostel/hotel
Onderhand 3e roommate van China.vergeleken met vorige twee spreekt zij zeer weinig tot geen Engels. Dus ik leer haar weer engels in ruil voor chinees en...she loves me(zegt ze altijd als afscheid, volgens mij het eerste wat buitenlanders in t engels leren :P). Heb midden in de nacht "vader Jacob' op zn chinees geleerd.

Wil iem me pepernoten opsturen?
Mis jullie!
liefs
F

• 05 November 2007 - 07:35

Rianne:

He Felice!

Leuk om je avonturen te horen vanuit t koude kikkerlandje!! Als je trug bent spreken we nog es af om bij te kletsen!

groetjes!

Rian

• 05 November 2007 - 08:52

Tien:

Hey lief moppie!

Als je me even je adres stuurt zorg ik voor pepernoten hoor! En gevulde speculaas!

Liefs!
    Tien

• 05 November 2007 - 09:55

Wil:

Nin hao.

wo kan le ni de xin .xie xie
    wo xiang ni lai qu helan ni (let me now)
    Leuke tijd nog

gr wil

• 05 November 2007 - 10:40

Natas:

Heee Felies!!!

Wat een mooie verhalen allemaal weer! Ik houd wat pepernoten voor je opzij!
    Maar wie wil er nou pepernoten als je kakelverse krab kan eten??? :S

xoxo
    Natas

• 05 November 2007 - 10:45

Michael:

Ik sluit me aan bij de andere berichten. Hoezo zin in pepernoten als je verse crab-claws kan eten?? Alhoewel...ik kreeg na 3 maanden s'pore ook zin in friet speciaal met een frikandel!!LOL!!

Have fun met Terry:D

• 05 November 2007 - 13:52

Meei Jen:

hey felicia!
    nice pictures, goed om te weten dat the merlion bij esplanade er nog staat. Ze veranderen zo snel met andere luxere gebouwen/ nog grotere standbeelden ;)..mm laatste week kno..en dan? wanneer kom je trouwens terug? heb je uiteindelijk wel wat geleerd op je stageplek? of heb je meer gesocialised, en weten wat de beste plekken in singapore zijn (beste mall, best foood ;))dat is ook belangrijk ja!
    tot mails

• 05 November 2007 - 21:02

Riekje:

haha ik wist niet eens dat je al die talen kan spreken!!! Maar euh je bent lekker niet de enige die verse krab eet :p Heb ik van het weekend ook weer gegeten, op het strand in de brandende zon voor slechts 3 reais (1 euro ongeveer) :D
    Ben trouwens blij dat je t zo naar je zin hebt ook...
    Dikke smakkert

• 05 November 2007 - 22:21

Aimee:

Hee Felies!

Genieten dus daar? Leuk om je verhalen zo te lezen...en jaaaaaja, die pepernoten smaken lekker... ;p

Dikke Kus, Aimée

• 07 November 2007 - 10:41

Ilonka:

Heey Flies! Echt leuke verhalen allemaal, ik ben jaloers! Ongelofelijk dat je je kan redden in zoveel talen ook. Vind je foto's ook erg leuk, you look gooooddd!!
    Dike kus Ilonka

• 07 November 2007 - 21:38

Olivia:

Heeey,
    Had je supervroeg al gekrabbeld mr op een of andere manier komen mijn berichtjes er niet in.. nieuwe poging dan maar!
    Leuk om te horen dat je nr de ZOUK bent geweest! Hoorde dat de clubs in singapore altijd wisselen mr deze houdt t dus al een tijdje vol..

Arme krab... :p En toch wel lekker om weer even op een luxueuzere plek te slapen :p ga je daarna terug nr Pearl Hill?

Geniet ervan!

x O

• 09 November 2007 - 12:10

Lieke:

Ha Felice!
    Super om te lezen dat je het zo naar je zin hebt.. Veel plezier met Terry deze week :-)
    Liefs, Lieke

• 10 November 2007 - 12:29

Annerieke:

Hey! Dat klinkt allemaal alsof we iemand in ons midden hebben die wel zeker weet wat ze met haar studie gaat doen....beetje met allemaal belangrijke mensen uiteten enzo.... Veel plezier deze week en als wij we pepernoten op moeten sturen, stuur jij dan even mooi weer naar ons....